7 Ağustos 2012 Salı

my sweet home ♥

..ve aylar süren koşuşturma bi aksilik çıkmazsa sona eriyor! :)
Onur'la sonunda aynı anda içimize sinen bi ev bulabildik, daha doğrusu kendisi terası görünce beni unuttu :)
Ev normalde natamam, içini biz yapıcaz. O yüzden duvarlarda tabi boya falan yok. Bi ara Onur seslendi, Begüm bu evi tutmamız şart çünkü bize bi işaret var dedi. Yanına bi gittim, duvarda babamın ismi yazıyooo :) Şaka?? Değil! Korksam mı gülsem mi bilemedim :)

Tabi biz hemen kafamızda neyi nasıl yaparız, nasıl eşyalar seçeriz, nereye koyarız belirledik o hevesle. İnşallah hevesimiz kursağımızda kalmaz ve bu hafta bu iş netleşir.. Zaten o zaman üstümüzden büyük bi yük kalmış olucak, eminim..


Tabi ben hemen bütün hayallerimi eyleme dökmek için kolları sıvadım ve bilgisayarımda uzuuuun zamandır biriktirdiğim fotoğraflara tekrar tekrar göz attım, yenilerini ekledim, daha da heveslendim :)

 Ev'de hatırladığım kadarıyla iki tane cumba var ve ben orayı değerlendirmek, keyif köşesi yapmak istiyorum.. Cam önüne resimdeki gibi oturma alanı yaptırmak, beyaz fenerler ve kitaplar koymak istiyorum.. Teras içinse duvarları tuğla yapmaya karar verdik. Bana kalsa bütün evi doğal taşlarla döşeyeceğim :) Ama şimdilik balkon ve salondaki televizyon ünitesinin olacağı duvarın yeterli olacağını düşündük. Onun dışındaa, merdivenden yukarı çıkarken duvarlarda bol bol resim, mutfakta olmazsa olmaz kara tahtamız ve evin her köşesinde taze fesleğenler.. Tabi bi de bu sabah aldığım bi karara göre bahçeye taze nane,biber ve domates ekicem :) Hatta annemin tavsiyesini dinleyip, terasa minik bir limon ağacı alacağım. Bütün bunları hayal edip planladıktan sonra, evin bi dünya işi olduğu gerçeğini değiştiremiyorum ne yazıkki :)

Onca koşturma, yorgunluk, stres.. Hazır mıyım? Hep bu anı bekledim! :)

                   yukarıdaki resimler alıntıdır

Hiç yorum yok: