7 Aralık 2012 Cuma

My Little Room ♥


Bugün kalebodurlar döşenir, yarın mutfak gelir, pazar teras kapanır.. 

Tek başımıza bi sürü şeyle uğraştık, aferin bize :)

Evimizin tadilatı boyunca ne ısı yalıtımı ilgimi çekti, ne tesisat, ne de elektrik.. Nerede bi limon ağacı görsem, ya da çiçekli bi fırın eldiveni, ben ordaydım :) Biz bi peteği bile nereye koyacağımızı 50 kere düşünürken, bitanecik mimarımız sesimizi duydu ve onun da fikirleriyle çoğu şeyde karar vermemiz daha kolay oldu. 


..Yine yeni alınan bir karara göre -ki bunu daha önce ben de düşünmüştüm- üst kattaki ufak odayı ''çalışma odası'' yapıyoruz. Bütün o kalıplar, esanslar, kumaşlar ve dikiş makinam.. 

Dikkat dikkat! O oda benim seri üretim yerim :) 


Baş köşede gramofonum olmak üzere, kalıplarım, esanslarım, dikiş makinam ve renkli bir çalışma odası..

Daha ne isteyebilirim ki? ♥

Hiç yorum yok: