4 Ocak 2013 Cuma

Jewelry ♥

Kasım, Aralık ve henüz yeni girdiğimiz Ocak ayı kışla ilgili hevesimi tamamlamam için yeterli oldu. 

Güneşi özledim lâkin pazar günü yine yoğun bir kar yağışı kapıyı çalacakmış, duyrulur. Her zaman pozitif olalım diyoruz, enerjiden bahsediyoruz ama gel gör ki hava bulutlu olunca anında ruh halim değişiyor :) 

Pes mi ediyorum? Hayır. 

Şimdiden yaz kreasyonlarına göz atıyorum, defilelere bakıyorum, araştırıyorum. Mesela bu araştırmalar sırasında harika takı tasarımcıları keşfettim desem? 


Takı yapmak da, seçmek de, onu kombinlemek de ince bir zevk ister. 

Gösterişsiz, ama düz bi t-shirt ile kullandığınızda ışıldayan parçaları seviyorum.


Alara Kap, kıyafet seçimlerinde olduğu kadar, aksesuar seçimlerinde de oldukça başarılı.

     http://etrangeresinsights.blogspot.com/

Aslında zevk sahibi biriyseniz - ki eminim öylesiniz - birkaç deneme yapmak iyi gelir belki.  Ama kastettiğim kendimizi zevkli bulmak değil, gerçekten zevkli olmak. Ben takı yapma hakkımı bugünlük donduruyorum ve sporu tercih ediyorum. Spor deyip geçmeyin, buna karar verene kadar gözümün önünden geçen tatlıları görmenizi isterdim :)

Mutlu haftasonları ♥

Hiç yorum yok: