1 Temmuz 2013 Pazartesi

Today

Bugün alışveriş günü.
Dolap yenilendi.
Düğün için son 5 gün.
Gelinlik ayakkabısı tamam.
Gram stres yok :)


Sağlıklı beslenmenin kitabını yazan ben, düğün için en ufak bir telaş içine girmedim. 
Kilo aldım, verdim. İşin sırrı umursamamakmış meğer. 
Umursamamak? Ben? 
Acil durum :  yaşlanıyorum! :)


Ben makarnaları mideye indirirken sizi de düşündüm. Bol bol fikir edindim yaz için. Vitrinler de fiyatlar da süper. Fırsat bulur bulmaz kendi plaj modanızı yaratın!


Merkür mü yaklaştı, güneş mi koptu orasını bilmem. 
İçimde çalan şarkıyı sevdim, köşeleri törpüledim ve plaj havlumu baş köşeye koydum :)

                                                     Herkese iyi haftalar 


4 yorum:

nermin dedi ki...

cnm bayadır bakamamıştım bloğuna düğüne cok az kalmış ay heyecanının az olması ne güzel streste olmaz o güzel gunun tadını çıkartırsın ısde senı beğenen kılolarınlada beğenmıs zaten sallamayalım gitsin dımi

Unknown dedi ki...

Aynen aynen :)

nermin dedi ki...

5 gün sonra düğün yazını fotoları bekliyorum ay pardon balayından sonra yazarsın artık dımı:)

Unknown dedi ki...

kendimle ilgili fotoğrafları paylaşmak yerine bakış açımı paylaşmak daha şık geliyor ama önemli bir durum olursa neden olmasın,seve seve.