21 Temmuz 2012 Cumartesi

look ♥

Bu ilkbahar ve yaz benim için oldukça keyifli geçti. Henüz yaz bitmiş değil ama ben psikolojik olarak kendimi sonbahara hazırladım bile :)

Boş vaktimi değerlendirmek amacıyla Chef's İstanbul ile tanıştım önce. Sonra hayal gücüm devreye girdi. Tüm bu eğitimler tutkuya dönüştü. El yapımı çikolatalar, butik pastalar, macaronlar.. Kendime güzel bir doğumgünü hediyesi verdim bu yıl. 

Bolca renk kattım hayatıma. Aldığım kot şorttan tutun da,  okuduğum kitaba, geçirdiğim vakte kadar..

Onun dışındaaa, sonbahar için çok güzel parçalar kestirdim gözüme. Ama yarın son kez bi Topshop ve Miss Seldfridge yapmak istiyorum Nişantaşı'na gidip. Malum indirim bitti bitecek, göz atmak gerek yaz için son kez. Belki hasır bir çanta, belki hasır bir şapka, belki pembe bez ayakkabı, belki bi Superga, belki de eşe dosta hediye :)

       Şimdiden mutlu pazarlar herkese :)
,
          yukarıdaki resim alıntıdır



Hiç yorum yok: