17 Temmuz 2012 Salı

NEON ♥

2012 yazı çok renkliydi! Renkliydi diyorum çünkü bazı markalar şimdiden sonbahar-kış sezonunun kataloglarını yayınlamaya başladı bile. Topshop her zaman favorim! :)

Çok fazla renk kullandım bu sene dolabımda. Vitrinlerde bişeyler beğenmemek mümkün değildi. Fosforlu renkler, hasır şapkalar, şifon elbiseler, sandaletlet, kot şortlar.. Sonuç? Hepsini İstanbul'da giymek zorunda kaldım çünkü tatilim yalan oldu :)

Ama halâ alışveriş ateşim sönmüş değil :) Çünkü sonbahar sezonu için de bir sürü renkli parça kestirdim gözüme. Gelsin ekstreler.. :)
(Bu arada H&M'e hemen bi uğrayın derim, çünkü indirim almış başını gidiyor :) Sadece 10 TL'ye bi sürü kot pantolon vardı)

Bu yeşil ceket Zara'dan. Ben bayıldım! Sizce nasıl?





       (yukarıdaki resimler alıntıdır)

Hiç yorum yok: