14 Ağustos 2012 Salı

list ♥


                    Nerde kalmıştık? :) 

Sonbahar/kış listesi demiştik, benim listenin kabarık olduğunu söylemiştik, tek bi post yetmeyecek gibi görünse de bi başlangıç yapalım demiştik :)

1. 2012 kışı için en sevdiğim trend double coat dediğimiz bol kesim ve üzerimizde iki beden büyük duran paltolar. Ufak tefek oluşum bu konuda biraz düşündürmüyo değil :) Ama doğru kombin yapıldığı zAman bence oldukça şık!

2. Green parka! Topshop'ta çoktaaan kestirdim bi tane gözüme :)


3. Tweed coat! Bu sene birçok markada rastladım ama en çok Zara'nın modellerini beğendim. Bi iki tane de kafamda belirledim :) İş yerinde de, haftasonları da içine düz bi tişörtle tamamdır. Sadece ceket star olsun.


4. Geçen sene ilk kez denemiştik anneme palto diktirmeyi. Memnun kalınca bu sene ben de heveslendim ve kıpkırmızı bi palto diktirmeye karar verdim. Aşağıdaki resmi uzun süre önce bulmuştum, umarım bana da o kadar yakışır :)

5. Kısa botlar.. Zaten oldum olası topuklu ayakkabı giymeyi sevmem, hele de yağmur çamur denince asla! Giyenlerle çok eğleniyorum çünkü kendilerinin de o hava şartlarında rahat yürüyemediklerine eminim :) Ozaman napıyoruz? Hem rahatlığımızdan, hem de tarzımızdan ödün vermiyoruz. Modası geçmez.



Yanlız farkediyorum ki, dış giyimden fırsat bulup da kazaklara, pantolonlara geçemeyeceğim :) Onları da yarına bırakalım azıcık heyecan olsun :) Sevgiler.




             yukarıdaki resimler alıntıdır

Hiç yorum yok: