30 Ağustos 2012 Perşembe

Music ♥

Dün Jane Birkin'le ilgili bi şeyler karalayınca, bugün de twitter'da efsane olmuş müziklerle ilgili bi başlık görünce, bugünkü post'umun konusu kendiliğinden belirlenmiş oldu :)

Bi dönem babamla ciddi ciddi koleksiyon yapmaya karar vermiştik. Kendisi müziğe oldukça meraklı ve onu en çok kendi döneminin şarkılarını dinlerken mutlu görüyorum. 50'li - 60'lı - 70'li yılların hit olmuş, kalbimize dokunan şarkılarını listeliyorduk. Tabi Begüm sonra kar kış demeden D&R yollarında :) Sesimizin berbat oluşunu gözardı edip, bağıra bağıra şarkı söylemek güzeldi! :) Ama en azından ailede birinin müzik aleti çalıyor (ablam bateri çalar) olması içimizi biraz ferahlatır her zaman.. Benim küçücükken çaldığım mandolini saymazsak :)

Ben de bugün kendimi o yeni yıl haftasında hayal ettim ve kendi efsane şarkılarımı belirledim.

Bugünkü yazım babam için..

1. Louis Armstrong – What A Wonderful World
   2. Demis Roussos - Forever And Ever
3. Frank Sinatra - New York, New york
4. Tom Jones - Delilah
5. Frank Sinatra - My Way
6. The Beatles - Yesterday
7. Edith piaf – La Vi En Rose
8. The Eagles - Hotel California
9. Harry Nilsson - Puppy Song (You’ve Got Mail Sountrack)
10. Blues brothers – Sweet Home Chicago
11. Blues Brothers – Soul Man
12. Pink Floyd - Another Brick In The Wall
13. Norah Jones – Turn Me On
14. Bülent Ortaçgil – Değirmenler
15. Ray Charles - Hit The Road Jack
16. Amy Winehouse - Rehab
17. Damien  Rice - The Blower's Daughter
18. Demis Roussos - Good Bye My Love Good Bye
19. Yeni türkü - Bana Bir Masal Anlat Baba

Hiç yorum yok: