24 Eylül 2012 Pazartesi

Bath ♥

Geçen gece çıkılan eğlenceden sonra grip falan kalmadı bende :)
İlaçları boşuna kullanmışım, zîra dostlarla geçen güzel bir günün yerine geçebilecek daha iyi bi ilaç bilmiyorum. Haftaya da düğün gününü halledip hemen mekan olayını çözüyoruz..
..ve evet sonuç olarak iyileştim, turp gibiyim! :)

Eve gelince..

Evle ilgili kafamda şekillenmeyen tek yer banyo!

Ama ona da bi çözüm buldum. Daha doğrusu yukarda yine bi ışık yandı :) 


Haftaya evin dekorasyonu başlayacak olmanın gerginliği ile, en çok kimin evine gittiğimde mutlu olduğumu düşündüm. Cevap basitti : ufacık tefecik bitanecik ananem :) Benim ilham kaynağım oldu ve hiç abartmadan, sade bişeyler buldum kendime örnek olarak. Temiz bir havlu, açık renkler, taze çiçekler ve vanilyalı sabunlar bence yeterli :)


Tek yapmam gereken, esans alıp banyo dolabına depolamak :)

Hiç yorum yok: