20 Eylül 2012 Perşembe

Shopping ♥


İşten yorgun argın gelmiş olmam, ablamın bi telefonuyla gecenin bi körü alışverişe gitmeyeceğim anlamına gelmiyo :)

Dün yapılan kısa süreli turumuzun sonucunda tabiki elimiz boş dönmedik. Kendime sol tarafta görmüş olduğunuz Pull & Bear ürünü şalı aldım :)
Meşhur gömleğimi de buldum tabi ve doooğru kasaya  :)

H&M' in her ürününü sevmesem de kış için kısa kilim desenli çok güzel kazaklar gelmiş, bi göz atın derim. Hatta ablam süper bi pantolon aldı, fiyatlar da uygun.

Ama tüm bu markalar benim bitanecik Topshop'ımın yerini tutamaz :) Bu yüzden de cumartesi günü toplantı çıkışı bi Nişantaşı ziyareti gerekecek sanırım. Zaten önümüzdeki hafta evin tadilat işleri başlayacağımız için bu haftayı bol bol kendime ayırırım yoksa bi daha fırsatım olmayabilir :)

Bu arada Oysho'ya gelen yeni sezon ürünlerini de asla es geçmeyin. İnanılmaz şeyler gelmiş, ordan da sepete atılacaklar listesi hazır :)
Şimdi ise kendime tarçınlı yeşil çay yapıyorum ve bütün bir günün yorgunluğunu çıkartıyorum..

Hiç yorum yok: