4 Eylül 2012 Salı

Wedding Dress ♥

Bu aralar evdi, tarihti, balayı için oteldi, gelinlikti derken.. çoktan 10 parçaya bölündüm bile :) Hayır benim anlamadığım daha bunların somut olarak ortada olmaması bu kadar yoruyosa kafamı, son 1 haftayı düşünmek istemiyorum zaten :) O yüzden her zamanki gibi işimi şansa bırakmıyorum ve aylaaaaar öncesinden plan orojelere başlıyorum :)Tabi değişmeyen bazı şeyler vardır, o yüzden bunu düşününce içim rahatlıyo biraz. Mesela nasıl bi gelinlik istemediğim, nasıl bi mekan düşünmediğim, nasıl müzikleri sevmediğim.. Bunların hepsi belli :) Mesela hindi gibi kabarık bi gelinlik benden uzak dursun :) Kiremit rengi bi surat, yapma çiçekler, abartılı bi saç ve kıskançlıktan kuduran davetliler :) Hani sırf millete hava atmak için düğününe sevmediği herkesi dolduran tipler vardır ya, ben almıyım :) Enerjiye inanırım.. Herşeyin doğal olması için şimdiden aldı bi telaş. Ama şikayetçi değilim.. Bu arada bikaç gelinlik örneği de cepte tabi :)



       (yukarıdaki resimler alıntıdır)

Hiç yorum yok: