23 Kasım 2012 Cuma

Scathingly-Brilliant ♥

Kate Gabrielle ile tanışmak istiorum! :)

Mod Cloth'u ablam sayesinde keşfetmiştim. Sonra tesadüfen Kate Gabrielle ile tanıştım. Blog'una ve tasarladığı herşeye hayran kaldım. Mod Cloth ile bağlatısı olduğunu öğrenince de pek bi sevindim.


Kate'in harika bi çalışma alanı var öncelikle. İlham veren, yaratıcı. Sonra harika bi bakış açısı var mesela. Renklere olan ilgisi ve tasarımlarının vintage parçaları anımsatıyor olması ise işin heyecanlı kısmı. Mutlaka sitesine bi göz atın derim. Pinterest'te de sayfası var.


Farklı olan şeyleri seviyorum. Sırf bu yüzden, web sitemle ilgili köklü bi değişiklik yapma kararı aldım. 2 ay daha geç belki, ama en azından bana ait.

Siteyle ilgili gelişmeleri yazmak yok, blog'tan duyurmak yok. 

Bi süre :)

           http://scathingly-brilliant.blogspot.com

Hiç yorum yok: