17 Kasım 2012 Cumartesi

Style By Jules ♥

Lookbook.nu sağolsun, sayesinde senelerdir bi sürü yeni blog keşfettim. Style By Jules de onlardan sadece biri. Doğal ve göz yormayan stiller görünce çok mutlu oluyorum.


Boy friend jeans benim de favorim!
Hem fazlasıyla rahat (ki benim için en önemli unsur) hem de spor ya da topuklu ayakkabı ayırt etmeden çok fazla kombin yapılabiliyor.

 

Annemin tezine göre, çocukluğumdan beri mevsime göre giyinmeyi bilmiyorum :)
Yani beni kar yağarken şifon bi etekle görebilmeniz mümkündü :)
Yıllar fikirlerimi değiştirmedi.

Gel gör ki, hava şartlarının değişkenliğinden olsa gerek, yazlık elbiselerle botları kombinlemek  bikaç sezondur gözde mesela. Demekki ileriyi görebilme konusunda o kadar da kötü değilmişim :)

                 http://stylebyjules.blogspot.com/

Hiç yorum yok: