12 Aralık 2012 Çarşamba

Fabric ♥

Bu aralar sürekli tekrarladığım iki kelime ''sewing & crafts'' :)

Dikiş makinam elime geçti geçecek, bir iki güne kadar kavuşuyorum :) Bu sebeptendir ki, azalan kumaşlarıma ek olarak Semih Yener yolları göründü ve haftasonu şöyle bi göz atıldı itinayla. Harika şeyler aldım desem? 4 katın tümü ışık hazıyla gezildi gezilmesine de.. Yeterli oldu mu? Hayır. Tabi zorla taşıdığım o koca poşeti saymazsak :)


Bu aralar kumaşlarla kafayı bozduğum için, her detay beynime kazınmış durumda :)
Koton, penye, keçe.. Keçe deyip geçmeyin, son zamanlada öyle çok şey görüyorum ki onunla ilgili. Sayesinde onlarca yeni blog keşfettim.

          yukarıdaki resimler alıntıdır

Cumartesi günü süpriz bir ofis ziyareti sonrası yine kolları sıvıyorum.
Yeni yıl bekle beniiiii ♥

Hiç yorum yok: