6 Ocak 2013 Pazar

Cottage Home ♥

İstanbul'da yaşıyorsanız; trafiğin, kalabalığın ve kirli havanın tam da ortasındaysanız; bi gün mutlaka ufak bi sahil kasabasına yerleşmek istersiniz :) Kimi gerçekten çekip gider, kimi de farkında olmadan bu kargaşaya alışmıştır. Benim gibi. 


Ben ne yaptım? Madem bi yere gidemiyorum, ozaman evimi ''yazlık ev'' konseptinde döşerim, her yerde doğal taşlar olur ve mutfak dolabı için porselen çiçekli kulplar alırım dedim :) Ama bu durumdan memnun olan sadece benim; zîra Onur evimize bakınca ananesini hatırlıyormuş :)


Ev hediyesi almak isteyen çok sevgili dostlar ve aile bireyleri! Eski renkli bi radyoya ihtiyacımız var :) Gramafonumuzun yanı boş kaldı ve ne yapın edin bana bundan bulun :)


Herkesin, hayal ettiği evi yaratması dileğiyle ♥

           yukarıdaki resimler alıntıdır

2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

dedıgın gıbı bız ona gıdemıyorsak o bıze gelsın :)

Unknown dedi ki...

aynen :)