31 Ocak 2013 Perşembe

Shop

Yeni yeni dükkanlar keşfettim ve rotamı belirledim :)

Dizginleyemediğim bi New York aşkı söz konusu bu aralar. Turlara mı bakmadım, butik pastacılıkla ilgili workshopları mı incelemedim, daha da ileri gidip balayı için yer mi araştırmadım :) New York, Tokyo, Amsterdam.. Bulduğum her yer için ajandada yeni bir sayfa ayırıyorum. Kafamda hep Kathleen Kelly'nin o minik ve samimi dükkanı. Önümüzdeki 5 yıllık kalkınma planım içinde ilk sırada! :) 



 Uzun süre kafa yordum ve bir işe kalkıştım. Tasarımlarından tutun da, isim hakkına kadar her şeyle tek tek ilgilendim ve 10 parçaya bölündüm :) Web sitemin açılışı için son 4 gün.. Tavsiyem, çok havalı bir şey beklemeyin zîra her şey daha çok yeni :) 



Sıcacık bi kek + bitki çayı + film = İşte benim bugünkü planım :)

Not: Bu 3 gün post için izin.. 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bayılıyorum bloguna!!!

Unknown dedi ki...

ben de böyle yorumlara bayılıyorum :) çok teşekkürler canım..