25 Ocak 2013 Cuma

Styling ♥

Geç kalınmış ama iyice gözlem yapma fırsatı bulunmuş bir yazıdır, dikkat dikkat! 

Artık Hafize Çeliktürk ismini daha sık duyacağız.Yaptığı işleri önceden de takip ediyordum ama İntikam dizisi gerçekten iyi bir fırsat olmuş onun için. Öncelikle ona kocaman bi tebrik.

Birçok blogger arkadaşım yorum yapmış, hatta itiraf edeyim çoğu doğru eleştirilerdi. Mesela evin küçük kızı Ezgi Eyüboğlu için yapılan seçimler bence tam bir hayal kırıklığı! Ben, Beren Saat'in, yani nam-ı değer Yağmur Özden'in stiline bayıldım! Bazıları çanta seçimlerinde Gucci'nin yanlış seçim olduğunu düşünse de, ben sevdim. En azından Aşk-ı Memnu'daki karmaşa gitmiş, yerini daha sade, daha yaşına uygun ve şık parçalar almış. Bu arada evi için bir şey söylemeye gerek var mı bilmiyorum :) Dizide stilini beğendiğim diğer bir karakter de Nejat İşler. Yani Rüzgar. Hırkaları, kazakları, yeleği.. Dizide anlatmak istediği durum sebebiyle, yaptığı işle, denize olan tutkusuyla eşleştirdiğimde, başka türlüsü olamazmış gibi geldi. Gerçi kendisi sadece gülümsese de olur :) Küçük bir not : Barış karakteri yani Can Sipahi için İntikam, yükselişi için iyi bir fırsat olacak, benden söylemesi. Gelecek bölümler ne gösterir bilinmez, ama ilk izlenim için benden geçer not. Tabi Şahika Arsoy karakterinin seçimlerini yaparken ''vücut tipi'' faktörünü es geçmezlerse :)

Herkese iyi seyirler 

Hiç yorum yok: