5 Mart 2013 Salı

Peggy Porschen

Bugün çok keyifliyim.
Sitemi yeniden düzenledim ve hiç bu kadar içime sinmemişti.

Sonra bir sürü yeni site ve kitap keşfettim, nedense hepsi de pastacılıkla ilgili :) Eksik malzemelerim vardı, bir ara onları tamamladım, Nivea'dan aldığımız reklamı yayınladım, yürüdüm, yazdım. 

Londra'ya yolu düşen olursa diye söylüyorum, Peggy'nin dükkanına uğrasın. Şu anda bu imkansızsa, benim gibi internetten Peggy'nin kitabının siparişini de verebilirsiniz :)


2003 yılında Peggy ve eşi kendi markalarını oluşturdu ve sonrasında kocaman bir ekip oldular. Müşteri kitlesi inanılmaz. Kate Moss, Stella McCartney, Sting, Madonna, Gwyneth Paltrow.. 


Peggy'yi, zaman zaman çeşitli organizasyonlarda da görebilirsiniz. Organizasyon demişken, bu sene Bebek Şenliği'nde mutlaka buluşalım :) Son dakika bir aksilik çıkmazsa ordayım.


2011'de Peggy, ilk kek akademisini açtı. Pişirme, süsleme, şeker hamuru.. Kariyerinin zirvesinde olan bu harika kadına kim özenmez ki? :)

                   yukarıdaki resimler alıntıdır

Hiç yorum yok: