27 Nisan 2013 Cumartesi

Blue

Sonunda havalar iyice ısındı ve baharı es geçerek yaza resmen girmiş bulunmaktayız. 

Vitrinlerin hepsi mi göz alıcı olur? Oluyormuş :) Aman o rengarenk vitrinlere kanıp olur olmadık şeyleri almayın, küçük bir uyarı. Ben önce tüm markaları inceledim, yakından kumaşlara ve üzerimde nasıl durduğuna baktım, küçük bir liste hazırladım ve eleme yöntemiyle asıl alacaklarımı belirledim. Zaten mutlaka kendinize ait bir tarzınız, vazgeçemediğiniz parçalarınız ve giymekten sıkılmadığınız kombinleriniz vardır. Mesela ben yazın kot şortumdan, Bodrum sandaletlerimden ve güneş gözlüğümden moda ne olursa olsun asla vazgeçemem. Mutlaka beyaz fistolu bir kumaş bulurum, mutlaka kot bir gömlek alırım ve mutlaka maviyi dolabımda bulundururum. Göz yormayan, hafif ve kurtarıcı parçalar için harcanacak bir bütçe her zaman vardır :)

   
Artık her cumartesi, tek bir rengin 3 farklı halini görüyor olacağız. 
Bu haftaki rengimiz mavi. 


Hem ablamın moda tasarım okumuş olması, hem kendi merakım, hem de dikiş makinamın olması sebebiyle zaten oldum olası kumaşlarla haşır neşirdim. Tasarladığım kıyafetler için annemin önerisiyle yeni bir kumaşçı keşfettim ve anlaştığım terzi sayesinde kafamda küçücük bir lamba yandı. Peki ya sonra? Yakında web sitemizden ürünlerimiz standart beden olarak satışa sunulacaktır, bilginize..


Mutlu haftasonları 

Hiç yorum yok: