16 Nisan 2013 Salı

Travel

Haaaarika bir 5 gün geçirdim! Gezi programımızın özeti budur :)

Balıklı gölden tutun da, Antep'in bakırcılar çarşısına kadar gezdim, bol bol fotoğraf çektim ve en önemlisi inanılmaz yemekler yedim. Yerken en ufak bir vicdan azabı çekmedim, zîra haftaya diyetisyenimizle randevumuz var :) Gitmeden önce çok fazla soru işareti vardı kafamda. Ama öyle güzel vakit geçirdim ve o kadar sıcak karşılandım ki, en kısa zamanda tekrar orada olmak istiyorum. Yaz tatilinden önce bu kültür turu süper oldu. Kayınvalidem ve annemle gidilecek yerler listemiz şimdiden hazır : İlk sırada Kapadokya ve Karadeniz Turu var.


Bu gezinin en kârlı yanı, evime haaaaaarika şeyler aldım. Burada dünya para dökeceğimiz parçalar, orada inanılmaz fiyatlara satılıyor. Ne var ne yok aldım ve bavulları doldurdum :)

İşte benim gözümden küçük Gap Turu'm..


Antep'teki bakırcılar çarşısının ucu bucağı yok. Sabah bir başladık, akşama kadar her dükkanı tek tek gezdik, akşam da eve sürünerek döndük :)


Antep'e kadar gidip Mutfak Müzesi'ni gezmemek olmazdı. Sadece Medusa Cam Müzesi'ne gitmeye fırsat bulamadım yoğunluktan. Bir dahaki sefere mutlaka ordayım.


Müzedeki kandiller, tabaklar, radyolar.. Satışları olsaydı ilk müşterileri bendim :)




Kadınlar için kurslar, el işçiliğine verilen önem ve güleryüzlü esnaf ilk göze çarpanlar..


Son gün küçük bir köy keşfettim, bayıldım bayıldım, bahçeden çiçekler topladım ve bizi misafir eden Mehmet Amca'nın mutfağından mis gibi bir kahve içtim. 



Bu gezinin bu kadar güzel geçmesini sağlayan, misafirperverlikleriyle kendimi evimde gibi hissetmemi sağlayan heeerkese, sonsuz teşekkürler! Bir sürü güzel anı biriktirdim, her gün yeni bir şey öğrendim ve harika insanlar tanıdım. En kısa sürede tekrar orada olmak dileğiyle.. 

Mutlu haftalar 

Hiç yorum yok: