7 Kasım 2013 Perşembe

Kitchen Scales

 Spora dönüş, maydanoz stoğu, pırıltılı yağmur. Yaşasın hayat.

Jüpitermiş Marsmış pek anlamam ama pazar günü güneş tutulması vardı. Etkileri, sonrasındaki 2-3 günü de kapsamış olacak ki, çoğumuzun üzerinde bir bitkinlik, yorgunluk ve erteleme durumu sözkonusuydu. Neyseki ufak tefek sıyrıklarla atlattık ve şimdi uyanış zamanı! Geçen hafta kendime bir pazar sandığı aldım :) Boyadım (Le Petit'in çekimleri için de oldukça işime yarayacak), eskittim ve şimdi içine ekeceğim taze nanalerin heyecanı içindeyim. Ayakkabı alıp mutlu olanlardan olamadım. Şanslıyım.

Sağlıklı yaşam demişken, bu hafta tüm okuyucular aynı şeyi yapalım. Cam bir kavanoz içine bir demet maydanoz koyalım. Mutfağımızda en çok ışık alan köşeye yerleştirelim. Evimizden bolluk ve bereketin eksik olmayacağı söyleniyor, benden söylemesi. 

Yağmurlu havalar aman içinizi sıkmasın. Atacağınız her adım ve aldığınız her karar için olumlu düşünün. Umutla bakın. En ufak bir şüphe, aldığınız tüm yolu geri dönmenize neden olur ve inanın buna hiç gerek yok. Bu soğuk Kasım ayında ne yapılır ki demek yerine, kendinize eğlenceli bir liste hazırlayın. Mesela kitap fuarına uğrayın, yeni filmler satın alın, haftasonu yakın bir yerlere kaçın, yılbaşında nerede olacağınıza karar verin, kestane pişirin (biz sezonu açtık), ev yapımı chai tea latte tarifini not edin (denedim, bayıldım), resimdeki mutfak tartısından alın ve baş köşeye koyun (Dot Com Gift Shop ya da Cath Kidston önerim olsun. Ben siparişimi verdim ve heyecanla bekliyorum), dostlarınızı ağırlayın, resim yapın, bir kursa yazılın (belki yeni bir dil ya da yeni bir müzik aleti), yeni bir mutfak keşfedin, tadın, deneyin, benim gibi motor ehliyeti başvurularını takip edin :) (kimbilir belki bir Vespa'nız olur, fena mı?). Kendinizle barışıp kendinizi sevdiğiniz sürece, dostlarınız size gerçekten saygı duymaya başlar. Bu yüzdendir ki, bu ay hepimiz için bağışlama ayı olsun. Hayatın şifrelerini çözmedim hayır, sadece durup dinleniyorum.

..malesef bunca olumlamanın sonucunda ''bugün ne pişirsem'' gerçeğini değiştiremiyorum :)
Sevgiler.

Hiç yorum yok: