10 Mart 2014 Pazartesi

Oh Dear Drea

 Uzun zamandır hiç bu kadar yorucu bir hafta geçirmemiştim.
 Her gün yeni bir konuk, mutfakta geçen saatler ve akşam çekilen bel ağrıları. 
Neyseki bu sabah yağmurla güne başladık ve inanılmaz iyi geldi. Tüm gün evde pinekleyecek olmanın keyfini çıkarıyorum şu an. Battaniyemle daha bi samimi olduk, kitabımızı elimize aldık ve kasvetli havanın tadını çıkardık. Yarını da atlatır atlatmaz artık sabah-akşam yürüyüşler başlıyor olacak. İlkbaharın enerjisini dünyalara değişmem. 


Biliyorsunuz ki, bugün Fashion Week'in ilk günü. Birbirinden güzel tasarımları ve konukların seçimlerini heyecanla bekliyorum paylaşmak için. Bunun da hevesiyle iki arada bi derede yeni bir blog keşfim oldu. Güney Florida'da yaşayan renkli bir aile ve blog'ları Oh Dear Drea. Bir gün mutlaka kitap yazmak isteyen ve nefis yemekler yapan annemizin gözünden mütevazi yaşamlarını keşfediyoruz. 


Artık sosyal medya çılgınlığı almış başını giderken, tabi ki bu blog'u da instagram'dan keşfettim. Küçük kızına bayıldım ve en önemlisi de paylaştığı her kare çok içten geldi. Takip etmek isteyenler için adres : http://ohdeardrea.blogspot.com.tr


Küçük bit not : Harika tasarımlar keşfettim ve mutlaka göz atmanızı istediğim için sizinle paylaşmam gerek. Son zamanların favorisi Erins Window için mutlaka ayrı bir yazı yazıyor olacağım ama önden bi göz gezdirin derim. Ben de seramiklerden broşlar yaptığım için, daha bir ilgimi çekti. Görür görmez vurulduğum bu eğlenceli tasarımların adresi http://www.etsy.com/shop/erinswindow.
Herkese mutlu haftalar.

   http://ohdeardrea.blogspot.com.tr/

Hiç yorum yok: