6 Nisan 2014 Pazar

Just Another Me

Bu haftam oldukça hareketli geçti. 
Cinsiyet öğrendiğimiz bir doktor kontrolü, kızkıza alışveriş turu ve mis gibi kokan bir nisan ayı karşılaması. Yolu yarıladık ve keyfim gayet yerinde. Aşermeydi, bulantıydı, uykuydu, ruh hali değişikliğiydi.. hiçbirinden eser yok! :) Sürekli bir gezme isteği, güneşi hissetme arzusu ve tatil planları. Hazirandaki Bozcaada gezisi için gün sayıyorum. Bu sebepledir ki, içimdeki alışveriş canavarı geri döndü :) Bebeğe gelen hediyeleri kıskanmış olmalıyım ki, bugün tüm eksiklerimi tamamladım. 


Klasik hamile kıyafetlerini bir türlü sevemedim. Bebek baskıları, anneye mesajlar ve gereğinden bol herşey. Önemli markaların koleksiyon çalışmaları hız kazansa.. Eyy Topshop, Yargıcı ve Cos!  Bizi neden düşünmüyorsunuz? :) 


Gelelim bugünkü yeni keşfime : Just Another Me. 
Daha önce Kanada'da mimarlık okuyan Lisa Dengler, şu anda New York'ta yaşamakta ve tüm zamanını blog'una ayırmakta. Gıda, seyahat, moda, sanat ve çikolata onun vazgeçilmezleri. 


Klasik ve sade tercihlerini sevdim. Renk tercihleri birbiriyle o kadar uyumlu ki, kombin yapmakta çok da zorlanmasa gerek. Mutlaka haberiniz vardır, Birkenstock'un Arizona model terlikleri pek popüler son zamanlarda. Ben de bayılıyorum ve en kısa sürede almak istiyorum. Lisa'nın da tercihi bu yönde olmuş ve muhtemelen tüm yaz bu rahatlığın tadını çıkarıyor olacak.

Hiç yorum yok: