16 Haziran 2014 Pazartesi

American Apparel & Vintage

Süper bir doktor kontrolünün ardından, bol güneşli, az bulutlu kocaman bir merhaba!
Tüm hafta parti hazırlıklarıyla uğraştım ve içime sinen bir doğum fotoğrafçısıyla anlaştım. 7. ay biterken, bu süreçte ne mi öğrendim? Birlikte yol aldığınız doktorun enerjisinin ne denli önemli olduğunu. O yüzden yeni adım atanlara en büyük tavsiyem, kimsenin yol göstermesi ile değil, sizin içinize sinen doktorla yola devam edin. Aklınıza takılan tüm soruları sorun. Normal doğumu destekleyen bakış açısı gerçekten önemli. Tüm cesaretinizi toplayın ve bencilliği bir kenara bırakın. 
Artık sadece kendinizi düşünme devri kapandı.


Bugünün şanslı markası olarak American Apparel'ı seçtim. İlk kez ünlü blogger Annabel Ly sayesinde keşfetmiştim. Sonrasında Calivintage ile beğenimi pekiştirdim ve tıpkı onlar gibi benim de favorim aslında sandalet tasarımları. Oldukça sade ve rahat olan ürünlerinin tamamını incelemek isterseniz http://store.americanapparel.net/ 'e göz atabilirsiniz. Görsel seçimlerim ''Vintage'' bölümünden. 


Yaz denince akla ilk gelen renkler olursa, cıvıl cıvıl bir koleksiyon da bizi bekliyor demektir. Tulumlar, elbiseler ve kısa üstlerin yanı sıra, desenlerde de en çok çizgilerden yararlanılmış. Henüz tatile çıkmadıysanız ve kargo süresini beklemek için yeterli vaktiniz varsa American Apparel ve Asos'a bakmadan, bavulunuzu hazırlamayın derim. İkinci bir alternatif olarak, hazır havalar da bu kadar güzelken, Bebek Şenliği'ne koşalım! 

Hiç yorum yok: