24 Haziran 2014 Salı

Begüm's Baby Shower

Sonunda! 
Haftalardır bel ağrılarıyla uyumama neden olan meşhuuur ''baby shower'' faslını kazasız belasız atlattık. Yorulmamam için ellerinden geleni yapan 3 tane kahramanım vardı ve gerçekten hayatımı kurtardılar. O yüzden günün yıldızı ödülü şüphesiz onların hakkı. Nefis hediyeler aldım, bol bol fotoğraf çektirdik, bolca abur cubur tükettik. Zamanında alınan mavi minderler piknik masamızda yerini buldu, her şey içime sindi. Abartısız ve samimi olsun istemiştim. Öyle de oldu. Gün sonunda dilek fenerlerimiz uçtu, balonlarımız uçtu, biz izledik. Bir avuçtuk, ama kendimi çok kalabalık hissettim. 
Bol tekmeli, parlak güneşli son iki buçuk ay. 





Bu kış oldukça hareketli geçecek. O yüzden bolca enerji depoluyorum hazır havalar sıcakken. Zor mu? Hem de nasıl! Ama şikayet etmek haksızlık olur. Yaz insanıyım ben. Çiçek görmeliyim etrafta. Hava geç kararmalı, gündüzler uzun olmalı. Buzlu içecek krizleri, yeni kitap keşifleri, daha mutlu müzikler, daha çok beyaz, daha hafif giysiler. Bu yazının sayfalar dolusu sürmemesi adına bugünlük benden bu kadar :) Harika bir yeni blog keşfi ile geri döneceğim. Sevgiler, iyi haftalar.

Hiç yorum yok: