11 Ağustos 2014 Pazartesi

Çocuklara Mucizeler

Son dakika yetiştirmelerimin meşhurluğundan olsa gerek, halâ üzerimdeki rehaveti atabilmiş değilim. 
Son 1 ay. Gezmeye ve harekete devam. İndirimden bi dünya şey aldım ama şu sıralar öncelikli gündemimiz tabi ki spor! Kilolara elveda demek için sabırsızlanan bünyem, sonbahar modunda. Evet sıcaklara rağmen :)


Hamilelik süresince harika insanlar tanıdım ve bunlardan bir tanesi de Pelin Dalgıç'tı. Lâl'in baby shower partisine bayıldığım günün birkaç gün sonrasıydı sanırım. Kendisi için yaptığı kapı süsüne ölüp bittikten sonra, kafamda başka bir seçenek oluşmasına gerek kalmadı. Nasıl bir şey istediğimi, hangi çiçekleri tercih ettiğimi ve renklerle ilgili seçimimi kendisine ayrıntılı bir şekilde aktardım. 


O kadar ilgili ve sevecen davrandı ki, bundan sonraki süreçte de daha sık sık kapısını çalacağıma eminim :) www.cocuklaramucizeler.com adresinden ya da instagram hesabından (ki ben öyle yaptım) kendisiyle iletişime geçebilirsiniz. Klasik ''bebeğimiz geliyor'' yazılarından benim gibi siz de bunaldıysanız, göz atmanızı öneririm.


Ortanca ve lavanta tercihimi, bütünlük olması amacıyla hastane odasının diğer süsleme detaylarında da kullanmaya karar verdim. Hazırlık aşamalarıyla ilgili detayları ve doğum fotoğrafçımla ilgili ayrıntılı bilgileri daha sonrasında aktarıyor olacağım. Böylece benim gibi araştırma kısmıyla uğraşmadan, önerdiğim adreslere göz atmanız yeterli olacaktır.


Düğün ve doğum gibi önemli anlarda her şeyin içinize sinmesi önemli. En azından benim gibi ayrıntılarda boğulan biri için bu böyle :) Bu yorucu ama keyifli süreçle ilgili iyi dileklerinizi duyar gibiyim. Benimle benzer yolculukta olan herkese bol şans. 

Sevgiler, iyi haftalar.

Hiç yorum yok: