14 Ağustos 2014 Perşembe

Enamel

2 günün acısını, yarın tüm gün yatarak çıkarmayı planlıyorum :)
Duvar kağıtları, mobilya teslimatı, eksik alışverişler ve yeni kitaplar tamamdır. 
Yeni kızılcıklar bir gün daha beklesin. Yarın tüm gün benim!

Birkaç hafta önceki yazımda bahsetmiştim Seymen Usta keşfimden. Keşfi yaptım yapmasına da, gitmek için ancak fırsat bulabildim. Emaye severler için küçük bir tavsiye : ennnn kısa sürede koşun! Şu anda mutfağımın baş köşesinde harika bir sini, mavi bir sütlük ve çiçekli tabaklar mevcut. Bakıp bakıp iç çekiyorum :) Diğer siparişlerim için de en kısa sürede tekrar ziyaret etmem gerekecek. Tek ihtiyacım olan yağmurlu bir hava.


Dükkanın içindeki tüm ürünler yeni. Bunu özellikle belirtiyorum, çünkü daha önce internetten satın almak istediğim pek çok site, bana sadece ikinci el konusunda yardımcı olabileceklerini söylemişlerdi. Tercih etmedim. Emayenin bakımı oldukça hassas ve en ufak bir deformasyon ya da soyulma halinde, tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor. Seymen Usta, bu tarz ürünleri kapı önüne koymuş. Eğer sütlüğün ya da kupanın içine kaktüs ekmek isterseniz, o şekilde de tercih edebilirsiniz :) Karar sizin.





Size tarif edebileceğim bir cadde ya da sokak ismi yok malesef. Daha doğrusu var ama ben bilmiyorum. İnternetten ilk okuduğumda Süleymaniye Camii'yi bulmamızın yeterli olacağı yazıyordu. Nitekim öyle de oldu. Çok kısa bir mesafe yürüyorsunuz. Dükkan adını söylemeniz yeterli, herkes çok yardımcı oluyor. 
Sonrası mı? Sonrası eller kollar dolu eve varış.
Sevgiler, iyi haftasonları.

Hiç yorum yok: