22 Ağustos 2012 Çarşamba

Me And Myself ♥


Tatil sonrası rehavete kapılıp ofiste çıkış saatimi beklerken, pinterest'te bu sevimli cüzdanlara rastladım. Yapımı da oldukça kolay aslında. Tabi hemen başka alternatifler, yeni fikirler canlandı zihnimde :) Sonra bi düşündüm de, hergün değişen ruh halimi ve zevklerimi tanımlıyo olsaydım nasıl bahsederdim kısaca? Her gün yenileniyorsanız, sizi de bu ufak teste davet ediyim ozaman. Gelsin 20 kelimemiz :

1. Seviyorum : Abartıdan uzak, içinde hata payı olan herşeyi! Çünkü mükemmel değilim.
2. Antipatik buluyorum : Dünyanın en harika kızı olduğunu düşünen tüm hemcinslerimi! Sizi uyaran dostlara ihtiyacınız var, sizi pohpohlayan değil :)
3. Üzülüyorum : Negatif enerjiyi yaşam biçimi haline getirip vakit kaybedenler için.
4. İstiyorum : Daha çok fotoğraf, daha çok tatil, daha çok tatlı! :)
5. Çabalıyorum : Kendi işimi kurmak için.
6. Gülüyorum : Daha az plan, daha bol kahkaha!
7. Merak ediyorum : Yamaç paraşütünü, sualtını, Karadeniz'i..
8. İçiyorum : Tarçınlı yeşil çay!
9. İlgileniyorum : Reiki ile! Henüz bol bol araştırma dönemi.
10. Farkediyorum : Aile olmanın önemini.
11. Eliyorum : Samimiyetine inanmadığım herkesi.
12. Kaçmıyorum : 3-5 kilo fazlan varsa nolmuş? Kusurları seviyorum! Unutmayın, güzel bir gülümseme hepsinin önüne geçer..
13. Çiziyorum : Okuduğum bi kitapta beğendiğim herhangi bir cümleyi. Sanki bi zaman içimden mi geçirmiştim?
14. Gidiyorum : Haftasonu yüzmeye kayıt olmaya :)
15. Alıyorum : Yeni yeni kumaşlar, kartonlar..
16. Özlüyorum : Daktiloyu, gramofonu, eski kitap kokusunu, Jetgilleri :)
17. Yiyiyorum : Macaron :)
18. Listeliyorum : Teras için fenerler, limon ağacı.. :)
19. Okuyorum : Bol bol
20. İnanıyorum : Önce içimdeki sese!

Siz de kendinize inanın! Hayal ettiğiniz her şeyi başarmak için gereken sihir içinizde.
Bunu keşfedin, ve inandığınız şeyler için korkmadan yolculuğa çıkın..

Hiç yorum yok: