13 Eylül 2012 Perşembe

Lookbook Zara August ♥

İşlerin büyük bi bölümünü toparlamanın verdiği mutlulukla, haftasonu Set'e gidip balık ziyafeti yapmaya karar verdik :) Zaten Naz'la benim kadar kendini ödüllendiren başka birine rastlamadım henüz :) Önceki gidişimde hayran kaldığım balık köftesine tekrar kavuşuyoruuum! Her yerde bu kadar lezzetlisine ratlayamazsınız benden söylemesi. Kalamarlar, soslar.. Mezelerin lezzetinden ana yemeğe geçmeye fırsat kalmıyo ama bu beni yıldıramaz, patlayana kadar yemeye karar verdim bu sefer :)

Onun dışındaa, annemin aldığı katalogları incelem fırsatım oldu bu akşam. Malum son 2 haftadır yaşadığım yorgunluk ve yoğunluk bünyemi biraz hırpaladı :) 
İşaretlenen bi sürü parça ve yeni yeni ihtiyaçlar. Tam bitiyo diyorum, yeni bişey çıkıyo :)

Zara'daki palto için azıcık daha havaların soğumasını beklerim belki, ama gömlek için doooğru en yakın şubeye :)

yukarıdaki resimler alıntıdır

Hiç yorum yok: