9 Eylül 2012 Pazar

winter ♥


Sizi bilmem ama ben yazlıkları yavaş yavaş kaldırmaya başladım bile :) İşten sıyrılıp nefes aldığım her anı da dükkan dükkan dolaşarak değerlendiriyorum.. Bugün çok güzel bi kitap aldım mesela. Paulo Coelho her zaman ilk sırada! :)

Bu kış kilim desenli, baskılı kazaklar favorim :) Neyseki sevdiğim markalarda bikaç model gözüme kestirdim, daha da rastlarız kesin sene içinde. Ama ne zamanki yakışan yakışmayan herkesin üzerinde görmeye başlarım, işte ozaman alınan ürünlere elveda :)

Vitrinlerdeki asker yeşili parkalardan mutlaka bi tane edindikten sonra, artık ciddi ciddi kazak alışverişine adım atıyorum ve hepsini fotoğraf makinama davet ediyorum :) Yazın okadar renkli giyindim ki, sonbahar/kış için biraz daha soluk renkler kullanmayı tercih edicem. Gözüm hep siyahlarda, lacivertlerde, yeşillerde..   

Kişisel gelişim ve reiki ile ilgili de çok iyi yazarlar keşfettim. Bugün onlara da göz attım, ama internetten sipariş vermedim tabi. O sayfaların kokusunu içine çekmeyince ve arka kapaktaki yazıyı okumayınca aynı tadı vermiyo :) O yüzden dvd ya da kitap alışverişi için her zaman vakit yaratılır..
Ozaman napıyorum?
Az sonra gidilecek piknik için hazırlanıyorum ve kitabımı da yanıma alıyorum hevesle. Sonra gelsin mangal ziyafeti :)

Hiç yorum yok: