8 Eylül 2012 Cumartesi

Purple ♥



Son bikaç gündür işle ilgili yorgunluk ve gelgitleri ilk kez kimseye bişey hissettirmeden kendi içimde çözümledim :)

Ve eksikler listesi hazırlandı tabi o umutla yine. Naz'la takılmak bana yaramadı, zîra kendisi teknolojiyi yalayıp yutmuş biri olarak zamanla beni de kendisine benzetti ve merak etmediğim ürünleri incelemeye başlar oldum :) Bu da yetmezmiş gibi geçenlerde yediğimiz yemeklerin üzerine Özgür'ün gazıyla mideye indirilen waffle var tabi :) Düğün öncesi kilo verme takıntım olmasa da yine de ipin ucu kaçmasına ma aman :)

Onun dışındaa, artık ufak ufak kalebodur, parke, mutfak seçeneklerini belirledim.  Malum eylül sonu benim yoğunluğum bitiyo olucak ve ev için tadilatlara ancak başlayabiliyor olacağız. Nasıl gözümde büyüyor nasıl :) Neyseki bilgisayarımdaki dosyamda yüzlerce resim var da karar vermem daha kolay. Sürekli bi eleme yöntemi :) Arada twitter'da, instagram'da ufak tefek dekorasyon önerileri görünce onları da sepete ekliyorum tabi. Tıpkı bu mor dolap gibi..

Hiç yorum yok: