28 Mart 2013 Perşembe

Beyaz Melek


Keyifli bir perşembe günü ilk durak Beyaz Melek. 
Havanın yanar döner halinden dolayı hissettiğim yorgunluk, Ecem'in  spesiyali portakallı kerevizle bir anda uçtu gitti sanki :) ..sonrasında bolca sohbet + sıcacık bir çay (sobanın üzerinde ağır ağır pişince daha da mı lezzetli oluyor ne).

Pazar günü cafede ev yapımı reçellerimizi yapıyor olacağız. Portakal, ayva ve elmalarımız hazır, kavanozlarımız hazır, süslerimiz hazır. Stand da kurulunca gelsin misafirler :)

Dün Zet'in blog'una göz atıyordum kiiii Obag çantalarla ilgili yaptığı çekilişi gördüm, eğlenmek için ben de katıldım, yarın sonuçlar açıklanıyor ama şansımın olduğunu pek sanmıyorum, zîra pek bir hevesli herkes :) Yine de göz atabilirsiniz, şansınız halâ devam ediyor. Ben mi? Ben şimdi yeşil çayımı demliyorum, içine tarçınımı atıyorum ve bugün Semih Yener'den aldığım keçelerimle ilgilenmeye gidiyorum :) Bu haftasonu dikiş makinam sürekli çalışıyor olacak :)

Herkese mutlu akşamlar 


Hiç yorum yok: