31 Mart 2013 Pazar

Jam

Bugün penguenim ve ben çok çalıştık. 
Yorgunluğu da gün sonu mantı ile taçlandırdık, kalorileri sevgiyle kucakladık :)

Cafede cümbüş vardı. Reçeller yapıldı, misafirler ağırlandı, fotoğraflar çekildi, menü için görüşmeler yapıldı ve bol bol Louis Armstrong dinlendi. 

Bu hafta yağış bekleniyormuş ama umrumda mı? Tabi ki değil. Zîra ben o bahar havasını çektim ya içime, gördüm ya o güneşi, tamamdır yaz modundayım :)


Yazdan kalma kokulu dağ çileği ve bugün aldığımız ayvalar karşımda soyulmayı bekliyorlar :) Önce şekerin içinde bekletildiler. Sonrasında kısık ateşte ağır ağır piştiler. Karanfil ve limonla yapılan finalin kokusu.. 


Ben sıcakken yemeği daha çok seviyorum, o yüzden tadına bakma bahanesiyle bol bol daldırdım kaşığı :)


Kumaşlarımız, ipimiz ve kese kağıdımız birleşince işlem tamamlanmış oldu.


Bahara selâm olsun, herkese iyi haftalar