6 Nisan 2013 Cumartesi

Bahçe Keyfi


Tam eşya alma telaşındayken, en çok da teras için hevesleniyorken, Tchibo'nun bu haftaki teması ''Bahçe Keyfi'' süper bir seçenek oldu. 

Bazı parçalar tam da ihtiyaçlarıma göreydi, ilaç gibi geldi :)

Bu arada eşya demişken, dün harika bir gün geçirdim çünkü hayalimdeki mobilyacıyı buldum. Butik bir yer, yani kişiye ve markaya özel çalışmalar yapıyorlar. Mudo Concept ve Laura Ashley çalıştığı markalar arasında. Nasıl havalara uçtum tahmin edin :) Önce yatak odasının siparişini verdik ama o masif masaları görünce yemek odası için de yukarda bir ampul yandı :) En son Gülben Ergen ile çalışmışlar ve kendisine fonksiyonel bir giysi odası tasarlamışlar. Bunu ilk duyduğumda, fiyatlarla ilgili kısa süreli bir şok yaşarız diye düşünmüştüm ama hayır! İnanılmaz bir fiyat verdiler bize ve başka yere bakmadan hemen anlaştık. En cazip kısmı ise, size özel ürünlerin ortaya çıkması. Taklit yok :) Daha ne isterim.




Bülent Bey ve markası için ayrıca bir yazı yazıcam. Çünkü kendisinin enerjisine bayıldım. Atölyenin kapısı bile bu kadar mı şeker olur. Söküp almak istedim :)

Yarın yine cafede eğlenceli bir gün.

Herkese mutlu pazarlar..



Hiç yorum yok: