14 Haziran 2013 Cuma

Man Repeller

Uzun bir süre yazı yazmadım. 

Bazı blogger arkadaşlarım da direnişle ilgili gerek bloglarından, gerek twitter'dan fazlasıyla destek oldular (Rüya Büyüktetik, Zuhal Okçu..). Bu yüzden hepsini alkışlıyorum bir kez daha. Savunulan doğrular sonuca ulaşana kadar desteğime devam ediyor olacağım. Ama bu uzun süreli arayı şimdilik sonlandırıp sevdiğim bir stilden bahsetmek istedim size. 


Leandra Medine zevkli ve başarılı bir blog yazarı.

New York'ta doğup büyüyen Leandra, 2010 yılında hobi olarak başladığı blog'uyla kısa sürede büyük bir başarı yakaladı. Uzun zamandır takip ediyorum ve en çok da aksesuar seçimleri ilgimi çekiyor. Dannijo, çalıştığı dev markalardan sadece biri.


Manrepeller, 2012 yılında en iyi blog seçildi ve yine aynı sene haziran ayında sıradışı bir düğünle evlendi Leandra. Onun için moda, büyük vatkalar, abartılı küpeler ya da gösterişli elbiseler değil. Kocaman bir gülümseme ve içinden geldiği gibi, abartısız seçimler. Sevdiğim bir blog olunca heyecanla paylaşıyorum evet, ama ilgimi çeken sadece stil olmuyor. Yazarın hayata bakış açısı, yaptıkları, ödülleri, felsefesi.. Zaten insanın daha da parlamasını sağlayan bunların bütünü değil midir?


www.manrepeller.com'a göz atın derim, eminim keyifle takip edeceksiniz.

Hiç yorum yok: