19 Haziran 2013 Çarşamba

This Week

Evle ilgili koşuşturma aylar sonra nihayet son buldu ve şu an hissettiğim şeyin adı : huzur. Tarçınlı bir yeşil çayı hakettiğimi düşünerek, başlıyorum gelişmeleri anlatmaya :)

 Markamın twitter ve facebook sayfaları nihayet açıldı. Arkadaşlarım için ön bir sunum yapıldı ve tepkiler için tekrar teşekkürler. Önümüzdeki hafta web sitemin duyurusu yapılacak ve start vereceğiz. Ekipçe pek bir mutluyuz. İlham perim küçük prens'e blog'umdan kocaman bir selam :) ''le petit'' için sayılı günler!


Cuma günü Canon 650 D'ye kavuşuyorum. Evle uğraşmaktan kendimi unutmuştum ve ama nihayet geri döndüm :) Yarın son prova ve sonra gelinlik elimde! Davetiye işi bitti, kişi sayısı belirlendi, listeler yapıldı ..ve şimdi, bunca şeyi tamamlamanın verdiği mutlulukla, severek takip ettiğim ohhappyday.com' u gururla sunmanın tam vaktidir.


Jordan Ferney'in inanılmaz bir bakış açısı ve zevki var. Sitesine bakma fırsatı bulduğunuzda, projeler bölümünü özellikle tavsiye ediyorum. Ferney sayesinde bir de sevimli bir şekerleme dükkanı keşfettim. Adı : Miette. Tabi önce San Francisco biletimi hazırlamam gerek, zîra kendisi bir hayli uzakta :)


Gece yarısı Santorini için ufak çaplı bir araştırma. Ne yenir, ne içilir, nerede kalınır : help! :)

Herkese iyi haftalar 

Hiç yorum yok: