29 Temmuz 2013 Pazartesi

Birthday

Son bir haftadır sürekli birilerine yemeğe davetliydik. Bu sebeple değil yazmak, oturmaya bile vakit bulamadım. Yoğun bir haftaydı ve bu akşamki davet bizde. Az sonra hızla mutfağa koşuyor olacağım, zîra hazırlıklar gözümde büyüdükçe büyüyor.

Eşimin doğumgünü partisini kazasız belasız atlattık. Gözterişsiz ama bir o kadar da renkli bir gündü.
Ertesi gün yapılan temizliği düşününce..bütün o renkli perukları yakmak istiyorum :)

Ev partilerinin mutlaka bir konsepti olmalı bence. 
Bizimkisi 90'lar hevesiyle başladı, 70'lerle son buldu :)


Hazırladığım muffinler limonlu olunca ve limon kokusu bütün evi sarınca, geç kalmış bir limon ağacı alımı bu hafta son bulsun istedim. Terasımız artık fesleğen koksun, limon koksun.


Bu hafta çok keyifliydim. Önce doğumgünü partisi, sonra yeni telefonum ve şimdi de..
Bu sabah üniversiteden bir arkadaşımdan, haftalık bir dergide yazmam için teklif geldi. Şimdi detayları konuşuyor olacağız ve sanırım güzel şeyler oluyor. 
Netleşince ayrıntıları mutlaka belirtirim.

..ve iki yeni marka keşfettim. Eğlenceli ürünleri bu hafta elime ulaşmış olacak, hemen paylaşıyor olacağım.


Not : Instagram'da ''lepetit'' olarak değil, ''bgmerer'' olarak bulunmaktayım. Le Petit için ayrı bir sayfamız olacak, bilginiz olsun. 
İyi haftalar.

Hiç yorum yok: