1 Ağustos 2013 Perşembe

Marmalade

Bugün güne yağmur ile başladık.
Tatile çıkmama 15 gün kala, sonbaharı özlediğimi farkettim :)

Dün yeni bir takipçimle konuşma fırsatım oldu. Adı Pelin. Blog'ta mail adresimi göremeyince bana Instagram'dan ulaşmış. İyiki de ulaşmış. Bugünkü yazım onun için :)

Kendisi bana sabah sabah harika bir mail attı ve sevgi dolu bir tarif paylaştı. İstedim ki onun bu içten tarifini hep beraber uygulayalım. Yanlız önce iki tane isteğim var :

Fonda Somewhere Over The Rainbow çalsın. Mümkünse evin bütün camlarını açalım. Yağmur kokusu içimizde, kağıt kalem elimizde ve söz Pelin'de :

1,5 kg. büyük kırmızı erik (çekirdeklerini çıkarmıyoruz, kabuklarını soymuyoruz)
Yarım su bardağı su ile tenceremizde erikleri kaynatıyoruz. Sonrasında 3 çorba kaşığı şekeri ekliyoruz ve suyunu çekene kadar kaynatmaya devam. Sonra azıcık limon sıkalım. 
İstikamet buzdolabı ve işlem tamamdır :)

Herkese mutlu günler..

Hiç yorum yok: