24 Temmuz 2013 Çarşamba

Today

Ablanla olan ilişkin, evlendikten sonra çok daha sağlam olacak diyen herkese bu yazım selâm olsun :) Doğruymuş.

Kıyafet yüzünden bilmem kaç kere tartıştığın ve içten içe bayıldığın o kişiye abla denir. Anneler hep uyarır, anlatır ama diğer kulaktan çıkar ya, onların hepsini teeek tek yaşadım, gördüm :) 

Bütün iyi dileklerim onun olsun istiyorum. En az benim kadar mutlu olsun, çok gülsün, çok sevsin istiyorum. Sevmek insanı güzelleştirir. Kremlere verilen paralar boşunaymış, cildim artık daha güzel ve sabahları şarkı söyleyerek uyanıyorum :)

Küçük bir tavsiye :
Hırslarınızı ve yarışınızı bir tarafa bırakın. Kendinizi eleştirin. Ailenizi anlayın. Spor yapın. Su için. Çiçeklerinizi sulayın. Yazın, çizin, okuyun. Affedin. 
Başkalarına ispat etmek için değil, sadece sevdiğiniz için evlenin. Çok sevin. İşte o zaman, inanıyorum ki, bütün yükler kaybolur. 

Şimdi yüzme zamanı. Yarınki ev partimiz öncesinde biraz spor iyi gelir. Sonrasında mutfak beni bekler. Gelsin pastalar, muffinler, kanepeler. Patlayana kadar yeme garantisi veren ben, dostlarımı sabırsızlıkla bekliyorum. Bir tek disco topumuz eksik.


Not : Organizasyon şirketinden teslim aldığımız fotoğraflar sayesinde bugünkü yazım ablam içindi. 
Herkese mutlu haftalar.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Abla,abi kardeş hepsinin yeri ve önemi farklıdır.Benim ablam yok ama abim var,görümcemlerde ablam oldu :) Tek çocuğa karşıydım sizi böyle görünce daha çok karşı çıkmaya başladım.Kızımında kardeşi olduğunda inşallah sizler gibi bizim gibi olacak.

Ablana mutluluklar dilerim,süpersiniz gerçekten.Süper bir yazı olmuş.

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim zarif yorumunuz için..