20 Temmuz 2013 Cumartesi

Sneak + Peak

Dün akşamı abur cubur günü ilan ettik, Ortaköy'e rakip çıktık ve ev yapımı kumpir yaptık.

Sonra ben terasta kitap okurken bir sürü güzel cümleye rastladım. Tek tek not aldım ve uyuyakaldım. Şimdi de bu güneşli cumartesi günü, Albert Camus'un Yabancı'sını almak için dışarı çıkıyorum. Arşivde olmalı.

Ama önce.. uzun zamandır belirtmek istediğim bir blog'la başbaşa bırakıyorum sizi : Sneak + Peak.


Seyahat notlarını, damak zevkini, DIY projelerini, müzik listelerini ve hatta satışa çıkardığı 2. el eşyalarını.. Hepsini büyük bir zevkle takip ediyorum. Sadeliğini ve eğlenceli bakış açısını seviyorum. Kendisini Instagram'dan da takip edebilirsiniz. 

Not: Ben de bisiklet istiyorum :)


Dünkü kitaptan bir alıntı ve söz Goethe'de : 

Kişi, kendini gerçekten adadığı anda, ''kader'' de harekete geçer.

Hiç yorum yok: