22 Temmuz 2013 Pazartesi

Lennon

Evimize taşındığımız günden beri, her sabah 2 tane minik kuş uyandırıyor bizi. Bu pazar da gelenek değişmedi. İlk kez geç kalmadan ve oyalanmadan tatil planımızı yaptık. Demekki son 1 haftadır içimdeki kelebeklerin sebebi buymuş. Yaşasın denizzzz :) 

Sürekli fotoğraf çekmek, yüzmek ve dans etmek istiyorum. Bu seneki tatilimin özeti şimdiden belli. 


O hevesle güneş gözlüklerimizi de aldık. Ne zamandır Rayban'ın Lennon gözlüklerinden istiyordum. Aklımdaki diğer seçenekleri eledim, zîra ''cuk oturma'' deyimini bizzat yaşadım, gördüm :)

Durun durun, bu mutlulukla fonda The Beatles'tan bir şarkı çalsın önce.. Şimdi devam.


Akşama Samatya'da patlayana kadar yedik ve gram pişmanlık duymadık.
Sonra bahçede sohbete devam. Bol kalorili yiyecekler yanımızda.

Şimdi limonlu kek yapma vakti.
Herkese iyi haftalar..

Hiç yorum yok: