6 Ağustos 2013 Salı

Cake

Son günlerde kafamı kurcalayan tek şey, 2 hafta sonra çıkacağım tatil.
Her yer beyaz her yer mavi. Gün sayıyorum, azıcık deniz gerek :)
Bu yıl kendim için ciddi planlarım var en hafifi ile haftaya merhaba dedim : saçlarımı kestirdim :) Instagramda keyifle takip ettiğim ve tarzlarına bayıldığım değişmez iki isim Ayşe Boyner ve Emel Bayram. Bu sebeple ilk kez bir anlık gazla değil de, düğün telaşını atlatmayı beklediğim için kestirdim saçlarımı. Kendilerinin harika seçimleri büyük etkendi.
Son kararım, mutluyum.


Gelelim mutfağımın yeni misafirlerine..
Geçenlerde bahsettiğim iki markadan ilkinin ürünleri elime ulaştı.
www.sonsuzdekorasyon.com ' u incelemenizi öneririm. Benim tercihim eğlenceli kaşıklardan yana oldu.


Bu güneşli salı günü, evimi muffin kokuları sarmışken, ben bahçeden çiçek toplamaya gidiyorum.
Yarınki Topshop alışverişi için kağıt kalem beklemede.

Herkese mutlu haftalar.

Hiç yorum yok: