16 Eylül 2013 Pazartesi

List

 Eşimle uzun zamandır ertelediğimiz ''yapılacaklar listesi'' ni nihayet tamamladık, altına da imzalarımızı atıp, buzdolabına yapıştırdık :) Ana fikir, sağlıklı yaşam. 
Uygulama konusunda en ufak bir kaçamak olmamasını umuyorum.

Gelelim haftasonuna. Sağlıklı beslenme programımızı gözden geçirip, dün akşamki seçimimizi balıktan yana yaptık. Akşam ıvır zıvır hiçbir şeye elimiz gitmedi ve bünyeye bol bol yeşil çay yüklemesi yaptık. Her şey, karar vermekle başlar. Bu yüzden sakin ve mutlu bir pazardı. Küçükken çaldığım mandoline tekrar kavuştum babam sayesinde. Benden önceki nesille birlikte tam 50 yıllık geçmişi olan bu değerli eşya, sadece eşya değil benim için. O yüzden şimdi evimin baş köşesinde. Arada elime alıp, hatırlamak için.


Listeme sadık kalmaktan ötürü duyduğum gururla, kışa ve kara duyduğum özlemle, evimde de, dolabımda da, kendimde de köklü değişiklikler yapıyorum. Evet kiloları takmayız, diyet programlarını erteleriz, kimin ne düşündüğünü umursamayız falan filan.. Ama bir yerden sonra azıcık çeki düzen vermekten zarar gelmez. Gittim saçlarımı kısacık kestirdim, harika bir sergi gezdim ve kendime vakit ayırdım. Harika bir haftaydı, çünkü ertelediğim her şey yeniden canlanmaya başladı. 

Not : Microminiature Museum'u mutlaka görmelisiniz. Saç teline ya da pirinç tanesine yapılan minyatürler inanın çok etkileyiciydi.


Şimdi süper bir kış listem var. Alışveriş için doğru zaman. Siyah bir çizme, çizgili bir tişört ve bordo rengi cepte olsun. Siyah olmazsa olmaz. Pötikareli bir trençkot ya da palto, deri kalem etekler, tüvit ceketler, zarif takılar ve eğlenceli broşlar.. Dergide yazmamla ilgili editörün istediği yazı az sonra parmaklarımın ucundan kağıda dökülmüş olacak. Laptop'ta bir dosya oluşacak demek daha doğru sanırım :) Belki yakın zamanda ikinci el bir daktilo alırım. Bolca kek kokusu, zevkle ağırlanan dostlar, yeni pijamalar ve kitaplar.


 Eylül ayında ne yapmalıyım diye düşünmeyin, plan ve projelerinizi ertelemeyin. Adım atın, başarısız olmaktan korkmayın ve spor yapın. Ben yeni bir spor ayakkabısı ile kendimi teşvik ediyor olacağım. Haftanın 4 günü için başka program yapmayın. Bir sonraki yaz, elimizde harita ile yeni şehirler ya da ülkeler keşfedeceksek eğer, enerji depolamamız şart! Aynı anda başlarsak, kaytarmak için şansımız kalmaz :) 
Bronzluğumuzun geçmek üzere olduğu gerçeğini kabulleniyoruz ve sonbaharı dolu dolu geçiriyoruz.

Herkese mutlu haftalar.

Hiç yorum yok: