24 Eylül 2013 Salı

Stil

Tuşlara dokunmak ve yazmak için biraz bekledim çünkü arada durmak iyidir.

Bu hafta da sağlıklı yaşam listemize sadık kaldık ve yağmur çamur dinlemeden, pazar sabahı dooğru koşuya. Şimdiden 2 kg. verdim bile. Hani nerede havai fişekler, kutlamalar? :)


Bu arada www.girlshygirlguide.com'un tatlı yazarı Gözde, pazar günü yapılan Blogger Bazaar etkinliğine davet etti beni. Taksim'deki Mürekkep'ti adres. Ama keyifli geçeceğinden emin olduğum bu etkinliği kaçırdım çünkü evden çıkmak için gerekli gücü bulamadım kendimde. Derken.. derken.. sonuç : gribim :( Gözde'ye zarif daveti için burdan tekrar teşekkür ederim. Bir dahaki Blogger Bazaar etkinliğinde bolca sohbet etmek dileğiyle. 


Tabi bu gribin bir sebebi var.. Cuma akşamı gerçekleşen doğumgünü partisi için seçilen yanlış elbise ve yağmurlu pazar sabahı koşusu. Hastalık için davetiyemi kendi ellerimle hazırlamış oldum. Pişmanlık yok, çünkü uzun zamandır bu kadak yüksek sesle kahkaha attığımı hatırlamıyorum. 


Bu haftanın özeti, babamdan ıspanak tarifi aldım ve resimlerden de anlayacağınız gibi sevdiğim bir stili paylaşmak için uygun zamanı kolladım. Miroslava Duma'ya hayran olunur da, yakın arkadaşına olunmaz mı? :) Natasha Goldenberg'in Instagram hesabına göz atın, Abartılı seçimlerinde bile bence gayet eğlenceli ve zarif. Çocuk yapıp incecik kalan kadınlara duyulan hayranlık arttı da arttı :)


Aynı zamanda, geçtiğimiz günlerde gerçekleşen Bebek Şenliği'nde rastlamış olacağınız renkli bir standtan da hemen kısacık söz etmem gerek. Yakınlık torpili falan değil, önce bunu belirtelim :) Artık yepyeni ve eğlenceli ayakkabılar için dolabınızda yer açmamız gerekecek. www.naturalworldeco.com'u inceleyin derim. Ya da en iyisi çilek kokusunu takip edin. Zîra bu ayakkabılar nefiss kokuyor! Test edildi, onaylandı.

..ve yarın.
Geleneksel Topshop günü.

Herkese mutlu bir son Eylül haftası.

Hiç yorum yok: