3 Eylül 2013 Salı

OhPageBoys

Hayatında köklü değişiklikler yapmak isteyen sadece ben değilmişim.
Babamın çocukluk hayali olan ada yaşantısı biraz onun cesareti, biraz da bizim hevesimizle bu kış nihayet gerçekleşiyor. Ufaktan bahçeli bir ev bakmaya başladık bile. Renkli bir hamak, olta, gramofon ve balık keyfi. Düşüncesi bile o kadar mutlu etti ki, taşınma süresince hissedeceğimiz yorgunluk inanın gözümüzde büyümüyor. Artık Burgazada'lıyız ve adım atma süresince anladım ki, bu sadece babamın hayali değilmiş.


Az sonra, elbiselerin fotoğraf çekimi yapılacak ve güne güzel başlamamı sağlayan Kitsune Kun'ın renkli dünyası ohpageboys.blogspot.com ile sizleri başbaşa bırakıyorum. Eylül'ün serin serin gelmesinden midir bilinmez, kış hayali ile tarçınlı yeşil çayımı ve sıcacık haşhaşlı poğaçaları aldım başucuma. Yazın son demleri ve şimdi yeni bir blog keyfi.


Küçüklüğünden beri tasarım tutkusu olan ve artık bunun önüne geçemeyen Kathryn, etsy'de küçük bir dükkan oluşturuyor ve eski ya da el yapımı ürünlerini satışa sunuyor. Ben, lookbook.nu sayesinde keşfettim onu. Ama chictopia.com'dan da abartısız ve renkli tarzını takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: