26 Ağustos 2013 Pazartesi

Bodrum

..ve kavuştuk.

Bu bir tatil yazısından çok, yeni bir Begüm'ün habercisi. Bir çeşit terapi. Biraz dedikodu.
Gitmeden önce yapmayı planladığım şeylerin büyük bir kısmını gerçekleştirdim. Huzurlu bir tatildi. Yüzdüm, uçtum, dans ettim, fotoğraf çektim, okudum. Uzun zamandır yapmaya cesaret edemediğim her şeyi yapmaya karar verdim. Hayatımı tümüyle değiştirmek için hazırım. Bazen bütün o koşturma içinde kişiler kendi sesini duymayı erteliyor. Bodrum'da kaldığım süre içinde, erteleme durumunu gereğinden fazla uzattımı gördüm. 
Nikon'umdaki kareler şimdilik bilgisayarda kalmaya devam etsin.

İşte Instagram'dan tatil günlüğümün bir kısmı.


11.10 uçağı ile bulutları gördüm. 


Adım atar atmaz kendime göre bir araba buldum. 


İlk günün kerameti midir bilinmez, güneş yağımı dalgalar sahiplendi. 
Eda Taşpınar imdadıma koştu, beni bir güzel bronzlaştırdı. 
Lâkin sıfır faktör kullanmak pek akıllıca değil, gidenlere tavsiye :)


Bir sürü küçük jaws ile tanıştım.
Hepsi de sosisli sandiviç hayranıymış. Mümkünse hardallı olsun. Nereden bilebilirdim :)

Dönmeye yakın terasımıza ve ailelere birkaç küçük hediye aldık. Tonton bir teyzenin değerlendirdiği tenekeleri gördüm, aşık oldum ve rokalarımı ekmek için şimdi renkli bir bodrum saksısı hazırlıyorum şimdi evime.


Üzüldüğüm tek şey, ışıklı kabakların bavuluma sığamaması. 
Alaçatı'da tıpkısının aynısından bulma ümidiyle.


1 haftalık tatil dolu dolu geçti. 
Giderayak keşfettiğimiz bu mavi kapılı eve bayıldım.
Yeni yeni bir sürü karar aldım.


Paraşütle uçarken attığım çığlıkları şimdi gülerek anlatıyoruz. 
İtalyan mutfağına olan aşkım daha çok arttı.
Harika müzikler keşfettim, bir tanesine ortak oldum.
Boş durmadım, 3 tane blog keşfettim. Bir sonraki yazım için hazırlık yaptım.
Gaza geldim, saçlarımı kestirdim. İmaj değişikliği iyidir.
Ayağımın tozuyla yogaya başladım.

Vakit, fotoğraf çekimi vaktidir. Ürünler tezgâha!
Sevgiler.

3 yorum:

Englishhomedacalisankiz dedi ki...

ınstagramdanda takip ediyorum zaten ama keyifli anlatışınız sayesinde tekrar severek okudum :) sevgiler <3

Unknown dedi ki...

ne mutlu bana :)

loveandsmile dedi ki...

Arabaya bayıldım :)
http://loveandsmile.wordpress.com/