3 Şubat 2014 Pazartesi

Ashley Percival

Yorucu geçen bir haftayı, güneşli pazar ile sonlandırdık. 
Evimin baş köşesine yerleşen yeni bir çiçeğim var artık. Kutlama için kapımızı çalan iki güzel insanın bu değerli hediyesiyle güne başladım ve güzel enerjilerinin verdiği güçle, lezzetsiz ama sağlıklı olan tüm yiyecekleri depoladım, çizgi filmimi izledim, gardrobumu düzenledim ve şimdi vakit, illustrasyon sanatının eğlenceli örneklerine göz atma vaktidir.


Ben de illustrasyon sanatına bayılanlardanım ve bir ara ciddi ciddi bu alanda kendimi geliştirmeyi düşünmedim değil. Ashley Percival'ı henüz yeni keşfettim. İngiltere'de yaşayan Ashley, daha önce eserlerini lisanslı olarak Ikea ile de paylaşmış. 


Ben o sürece geç kaldım sanırım. O yüzden en kısa sürede gözüme kestirdiğim bir iki eseri çerçeve ile ölümsüzleştirmeyi düşünüyorum evimin duvarlarında. Daha yakından incelemek isteyenler için resmi web sitesi : www.ashleypercival.com


      Sevgiler, iyi haftalar.

Hiç yorum yok: