15 Şubat 2014 Cumartesi

Zara New Collection

Evet gençler, derin bir nefes alabiliriz. 
Zîra sevgililer günü hadisesini kazasız belasız atlattık. Geç saatlere kadar paylaşılan fotoğraflar ve göze sokulan hediyeler son buldu. Ne hediye aldım, ne de verdim. Sadece birlikte vakit geçirmek yeterli bence. Mutlu bir ilişki ya da evliliğin kitabını yazıp ahkâm kesecek kişi ben değilim, ama sınırlara saygı duyup hataları sevdiğin sürece, geçinmek hiç de zor değil. Yani ''ego'' durumunu kapının dışında bırakmanız gerekiyor, formül budur.






Gün içinde boş durmadım ve yeni sezon ürünlere göz attım. Maviler, beyazlar ön 
planda. Yaşasın! Şubat ayında havanın bu denli sıcak olması korkutsa da, yaklaşan baharın enerjisini hissettiğinizi düşünüyorum. İlk işim o kocaman kocaman paltoları, atkıları, çizmeleri kaldırmak. 1 Mart itibariyle benim kafam yaz saatine geçer, isterse kar yağsın :) Zara'nın beğendiğim yeni sezon parçalarını sizin için derledim, topladım. Tez zamanda gidin bir görün, gitmeden de tatil listenizi yavaş yavaş hazırlamaya başlayın.

Şimdi izninizle, meyveli yoğurdumu kapıp, uzun zamandır ertelediğim ''Once'' ı izliyor olacağım. Dünkü eğlenceden sonra bugün en iyi plan : evde battaniye + film. 
Herkese mutlu pazarlar.

Hiç yorum yok: