23 Mayıs 2014 Cuma

Margaret Howell Spring 2014

Hepimiz için çok zor ve yıpratıcı bir haftaydı. Yazmak istemedim. 
Halâ da, cümleye nasıl başlarım inanın bilmiyorum. 
Tam ortadan giriyorum mevzuya, mazur görün.


 Sade ve erkeksi çizgileriyle tanınan Margaret Howell'ın yeni koleysiyonuna tek kelimeyle bayıldım! Keten kumaşların güzelliği, renklerin abartısızlığı nasıl güzel. Zaten yazın cazibesi de bu değil mi? Daha hafif giysiler, daha açık renkler, sandaletler.. Yani bir İngiliz markası yine farkını konuşturmuş ve inanılmaz tasarımlar yapmış. Kimseyle yarışı olmadan mutluluk yayan işleri de fikirleri de seviyorum. 
Hep birlikte koleksiyona göz atalım mı?







Normalde Haziran-Temmuz aylarında çiçek açan ıhlamur ağaçlarının kokusunu bu hafta ilk kez duydum ve tüm haftamı güzel kıldığı için kendisini cümle içinde kullanmayı borç bildim :) Onun dışında.. bir sonraki yazım için detaylı bir araştırmaya girdim, kağıt kalemi hazırlayın kızlar. Zîra, güneşten korumamız gereken bir cilt ve yıpranan saçlarımız var. Bakım şart! Nefis ürünler önericem, not edelim, uygulayalım, ışıldayalım.
Güzel havanın tadını çıkartın. Mutlu hafta sonları. 

Hiç yorum yok: