9 Mayıs 2014 Cuma

Baby Shower

 Tüm haftam okumak, not almak ve karar vermekle geçti. Neler mi yaptım?

- Yepyeni bir kitap aldım ve herkese tavsiye ederim : Jımı Hendix - Sıfırdan Başlamak.
-  Mızıka almaya karar verdim.
- Cebimdeki kocaman listeyle, bahçedeki gülleri ziyaret ettim. Yaşasın Hıdırellez!
- Atölye Modern'den verdiğim sipariş elime ulaştı. 
- Zeyy Jewellery'de nefis bir şahmeran buldum.
- Geçen haftaki yazımda bahsettiğim limon ağacının temellerini attım. Limon çekirdeklerimi biriktirdim. 1 haftadır her gün yenilenen su değişimi ile bekleme aşamasındayım. Haftaya toprakla buluşuyor olacağız. 
- ..Ve bugünkü yazımın konusunu oluşturan ''Baby Shower'' partim için listemi hazıradım.


Herkes mutlaka ucundan kıyısından başkalarına yardımcı olmuştur parti organizasyonu konusunda. Düğün telaşıyla yarım kalan tüm fikirleri bu sefer şansa bırakmama ümidiyle, tam 1 ay önceden sıvadım kolları. Çocuklarla ilgili kutlamalarda, yıl dönümlerinde ya da düğünlerde bana en yakın gelen tarz sanırım Shabby Chic. Her şeyin pespembe ya da masmavi olduğu, mutlaka bir çizgi film kahramanının seçildiği görüntülerden olabildiğince uzağım yani. Doğal olan her şey iyidir.


Listemde neler mi var? Gelen misafirlere dağıtılacak hediyeler için ''çuval''dan yararlanıyor olacağım mesela. Bahçemizde kocaman bir çınar ağacı var ve başrolde o olmalı. Üzerine asılan beyaz kafesler, taze çiçekler, ev yapımı reçeller, ışıklar, cheesecake'ler, sandıklar, pötikareli masa örtüsü, ev yapımı limonata, yine ''çuval'' yardımı ile hazırlanan runnerlar, lavanta keseleri, fonda hafif bir müzik ve el yapımı davetiyeler.. Düşüncesi bile mutlu ederken, detaylar için malesef hepbirlikte Haziran ayını bekliyor olacağız :) 

   yukarıdaki resimleri alıntıdır

Hiç yorum yok: